Обмін і повернення

ЯК обміняти або повернути товар, ЯКИЙ НЕ підійшов, НЕ сподобався І ІНШЕ?

Переконайтеся, будь ласка, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки. Перевірте, будь ласка, відсутність Вашого товару в Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню: Товар не має ознак використання і пошкоджень, в повній комплектації (як на момент придбання), збережені всі споживчі властивості (товар включається, всі функції робочі) Підготуйте , будь ласка, всі необхідні документи:

  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек / акт прийому-передачі / видаткова накладна)
  • Товарно-транспортна накладна (при роботі через перевізника "Нова пошта")
  • Гарантійний талон
  • Документ, що засвідчує особу Ідентифікаційний податковий код (ІПН)
  • Банківську карту або актуальні реквізити карткового рахунку (в разі оплати покупки банківською картою)

Зверніться також до продавця товару: Товар, придбаний в магазині Бриз - чекаємо на Вас в найближчому магазині Бриз
Товар, придбаний в інтернет-магазині Бриз і отриманий в відділенні перевізника (наприклад, у відділенні Нова пошта) Надішліть, будь ласка, нам товар через перевізника Нова Пошта
Для інформації: Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості Закон України «Про захист прав споживачів»
З будь-яких додаткових питань відповімо Вам за телефоном нашої гарячої лінії:

+38 067 253 6989
+38 099 607 8157